Vinnare!

Då var det dags för att berätta vem/vilka som vunnit VV-tröjorna!
Så här städade som vi ser ut på bilden är vi nog normalt sett inte när vi drar vinnare till tävlingar haha! Vi mjukstartar lite med bilderna;)

Då kör vi då:)

Vinnaren utav XL är:
Sofia med dottern Lova !

Vinnaren utav Medium är:
Sandra från Sthlm!

Sen hade vi faktiskt en liten överraskning också.
IBLAND lönar det sig också att önska sig saker här på Calimero:)
Just därför har Låtta vunnit en rosa stjärn t-shirt!

Samtliga vinster hämtas här i butiken!

Kram på er
Maria

12 Kommentar till " Vinnare! "

Anonym sa...

fint! precis såna där bilder var det jag tänkte mig! och grattis alla vinnare!

/Frida

Anonym sa...

Förresten ska ni nog ta bort länken till tävlingen nu! ;)

/F

Karro sa...

Åh finns det rosa tröjor också? :P Det lät snyggt! =)

Grattis till vinnarna!

Calimero Familjebutiken sa...

Tack Frida :) Blir lite mycket ibland eller ska jag vara ärligt jämt ;)

Du Karro har ju en vinst att hämta :) visade i dag Maria vad du skulle få och då sa hon "Oj det var snällt" Hoppas att du blev nyfiken nu ha,ha

// Petra

Låtta sa...

ÅHH...Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men TACK!!!! Sitter och hoppar av glädje!! :-D
Då ska jag och barnen matcha varandra i sommar!!
*Glad*
Stor kram till er alla!!!!

Sandra Rönningen sa...

Snyftar lite här för mig själv... Kul att ni har tagit bilder när ni står och drar vinnare iaf! Fler såna bilder vill jag se!

Sandra Rönningen sa...

Såg annonsen i FK idag förresten! Blicken drogs till den faktiskt! Så det var en riktigt bra annons.

Sandra sa...

Vavava? Sandra i Sthlm, är det jag? *hoppas* Fanns ju flera Sandra...

m i l l a h . s e sa...

Grattis ni som vann :O)

Calimero Familjebutiken sa...

Ja Sandra (Celines mamma) det var du som vann !!! =)

Sandra sa...

Ja, vad kul!! Vi kommer upp nästa fredag :)

sofia sa...

Å jag är verkligen superlycklig över vinsten.. TACK!!!!

Den passade som handen i handsken =) och jag och Lova är så fina tillsammans nu.
Skickar en bild.

Kram

Powered by Blogger