Mera miljögården

Tänkte visa några till saker som kom.
Har tyvärr inga priser här hemifrån men
om ni önskar veta hojta till så lägger jag dit
det i morgon =)

Dekorkoner i två storlekar.
Tror att det lilla kostade 39:-
och den större 49:-
Mått på den lilla H:23cm B:9cm
Den stora H:31 B:13cm

Ljusstake i zink
hjärtformad så klart ;)

Pastelliga pajformer.


Pastelliga glasflaskor.


Jätte vacker mattallrik.
Vad tycker ni om den ? Finns skål,
djup tallrik, kaffemugg m.m
Något vi bör köpa in ?

I dag har jag varit ledigt och äntligen
tagit mig till en frisör. Det var början på dec senast
konstaterade vi, välbehövligt med andra ord.


Kram Petra

(som undrar varför inte dom andra tre som
jobbat i dag inte bloggat!?)
Skärpning!

6 Kommentar till " Mera miljögården "

m i l l a h . s e sa...

Åååå vad mkt fint :O)
Vet en till som skulle behöva iväg till frisören......

Emma sa...

Åh vilka fina dekorkoner!!!
Men hur höga är dom???
Man blir sugen på det mesta ni lägger ut på sidan.. : Men det är väll det som är meningen..Hehe

Kram Emma

Sandra Rönningen sa...

Vi behöver en ny pajform för en liten kotte här hemma har slagit sönder den gamla. Och de där var ju supersöta! Speciellt den rosa ;) Hur stora är de?

Hoppas det känns skönt med klippningen!

Calimero Familjebutiken sa...

Hej Sandra!
Pajformarna är av den lite mindra varianten :) Ca 20 cm i diam!

/Maria

Låtta sa...

Men vad fina saker!!! Pajformen i rosa hamnade direkt på min "Vill/ska ha lista" !!
Kram

Annas hjärtan sa...

Hejsan! Jättesöta flaskor, lägg jättegärna undan 3 rosaprickiga flaskor till mig, vet inte när jag tar mig till Sågmyra nästa gång, men jag kommer - var så säker! Kram!

Powered by Blogger