Klänning GARDEN

På er önskan har vi nu ett antal
klänningar GARDEN från Villervalla
i butiken =)
I storlekarna 56-128

Ska vi inte passa på att lotta ut ett par matchande
vuxen tröjor till !?
Kortärm i stl M & XL

Det enda jag önskar är lite bättre fart i bloggen ;)
Flera kommentarer, mera frågor, önskemål,
ideér hjälp oss göra blogg och butik levande !!

Lämna kontaktuppgift + önskemål
om storlek på tröjan.
Tävlingen pågår till den 18 maj.

Kram
Petra

19 Kommentar till " Klänning GARDEN "

Anonym sa...

okej, ett tips för att få bloggen mer "levande" kanske kan vara att lägga in lite fler livebilder! den där tårtan som det skrevs om häromsistens hade exempelvis varit roligt att se! vill se när ni hänger uttråkade i kassan en regnig dag utan kunder, när ni förväntansfullt packar upp lådor med spännande nya grejer, när ni fotar (alltså bilder på fotografen in action) när ni provsmakar årechokladen, när ni klättrar på stegar och hänger upp nya prylar, när ni stänger för dagen, och när ni lottar ut en tröja i storlek medium till mig och sådär! ;)

/Frida

m i l l a h . s e sa...

Ååååå, jag har ju redan vunnit en tröja - som jag älskar! Så jag chansar igen :O)
Läser alla era inlägg då jag prenumererar på er blogg via rss, man kan ju missa nåt spännande annars :O)
Liiiite dålig på att kommentera kan jag ju vara, men försöker iaf.
Ha det bäst!

Sandra Rönningen sa...

Ohhhh jag vill ha en sådan tröja! Tredje gången gillt eller vad säger man? Den var ju den finaste av dem ni har lottat ut tycker jag! Storlek medium skulle nog passa mig bäst. =) Jag lovar också att jag ska vara mer aktiv med att kommentera. Kram på er

Anonym sa...

Hej
Jag håller med Frida, det vore roligt att få se mer från butiken. Eftersom jag bor så långt bort och inte har möjligheten att besöka den. Jag tycker så mycket om er blogg och kan inte låta bli att gå in varje dag. Klart jag vill vara med i utlottningen av tröjan st. medium.
Kramar
Anita

Frida P sa...

Hej hopp!!
Första gången jag skriver men förhoppningsvis inte sista;) .... men jag följer bloggen flitigt ska ni veta :)
Visst skulle även jag vilja ha en sån tjusig tröja i stl M, hittils är det ju bara barnen som fått njutit av det sköna materialet.
Det är underbart att Villervalla finns så nära och att eran fina butik bara växer och växer, det gillar vi!!
Ska klura på lite tips och ideér....
Ha det gott!!!

Hälsningar Frida P med familj!!

Emma sa...

Åh ja vill,ja vill ja vill med vinna! :)
Tips.. Hm, mera bilder som är tagna i eran butik, riktiga live bilder och inte sånna från era leverantörer, mkt tävlingar (men det har ni ju redan) Äh, jag tycker ni är bra och det är nog VI som läser som är dåliga på att kommentera. Jag vet själv ju hur sjukt kul det är att logga in och se att man fått kommentarer.. Så skärpning till oss som läser, så vi kommenterar mer så ni blir ännu mer taggade att fota och lägga roliga inlägg till oss!!!! :)))
Har redan börjat längta till midsommar så jag åker hem till HÄRLIGA Dalarna och kan åka till er och shoppa..

Tack och hej!!

Annas hjärtan sa...

Hej igen Petra och Magnus! Tittar ju in till er dagligen men är dålig på att kommentera och vet själv hur kul det är att få kommentarer, så here we go! Jag tycker att det vore kanonskoj med ännu fler bilder från barnfotograferingar med olika teman! Alltid kan man få nån idé för något liknande foto som man skulle vilja ta. Ni måste ju ha en portfolio som heter duga så det måste ju finnas en hel del att ta av! Sen tycker jag ni ska plocka bort ordverifieringen här på bloggen också, det går! Kram på er!

Calimero Familjebutiken sa...

Anna!
Nu tror jag att jag tagit bort
ordverifieringen :)
Vill du eller någon annan testa ?=)
Kram P

Låtta sa...

Jag följer eran blogg slaviskt ;-) men är tyvärr lika som en del andra ur-usel på att kommentera....
Men jag ska försöka bättra mig, "det värsta jag kan" (citat ur Pippi som tjejerna kör stenhårt med) ja just det,Om jag nu skulle vinna den jätte fina tröjan så passar nog xl bättre än m.
Ha en forsatt fin dag!
Kram

Låtta sa...

ordverifieringen är borta!

Calimero Familjebutiken sa...

Tack Låtta !!

Sandra L sa...

Hej!
Jag är också sugen på en medium tröja till mig.
Tycker det är toppen med bilder på vad som kommer in i bloggen, man blir extra sugen att ta en tur till er då!

Kan ni inte ha lite "kundkvällar" eller så med lite extra? Tror det skulle locka flera!

//Sandra L

Karro sa...

Hej!
Jag läser alla inlägg, men när man jobbar blir det lätt nån dag efter. Ska försöka kommentera mer igen :) Bra att ordverifieringen är borta :P

Jag tycker det skulle vara roligt med bilder från butiken! Bilder överhuvudtaget är ju så himla roligt!

Vill gärna vara med i utlottningen också, stl M :)

Ha det så bra! Kramar Karro

Gabriella sa...

Hej!

Jättebra idé det där med mer levande bilder på er och butiken.

Vore även kul att få en rejäl presentation av er, med bild. Vet ju era namn, men inte direkt vem som är ägare till namnen:-)

Jag tycker att ni ska ha ett bonussystem. Tex en stämpel för varje hundring man handlar för. När man kommer upp i 10 stämplar så får man tex 10% på nästa köp. Det skulle då göra så att jag köpte mer hos er, istället för att lockas att köpa på tex webbutiker. (eller Kuckelikana;-) )

Sedan så tycker jag att ni ska ta in mer könsneutrala leksaker. Nu är det verkligen så uppdelat Prinsessa vs. Bilar/ Riddare. Kids concept har ju tex den där underbara serien med Rådjuret Abbie. Det kryper i kroppen på mig när det är rosa/blått och vet många som håller med mig.

Skulle jag vinna den här gången ( jag ger mig inte!) så passar strl M bäst!

/ Gabriella

Annas hjärtan sa...

Håller med föregående talare om nåt bonussystem, det ska löna sig att vara lojal! Däremot älskar jag ju det blåa och rosa, så fortsätt gärna med det! Därmed inte sagt att man kan ha neutralt OCKSÅ :-)

Kramkram och tack för att ordverifieringen är borta, nu blir det lättare att kommentera *blink*

sofia sa...

Wiiihooo!!!!

Lovely med tävling igen. Jag och lilla Lova skulle se strålande ut tillsammans =)

(XL passar troligtvis mej bäst.)

Jenny sa...

Vad roligt med en tävlig om den fina tröjan. Har varit hos er och skaffat matchande kläder till barnen så det skulle passa finfint. Storlek M skulle nog passa mig bäst. Hoppas på lycka!!!

Sandra sa...

Hopppas på tur den här gången, strl medium passar nog mig.

Foton är alltid kul, det gör inläggen mer levande. Jag tycker att ni har en kanonblogg, kikar in varje dag för att kolla om det kommit in något nytt och längtar till nästa besök i butiken, det blir om två veckor :)

Anonym sa...

Åh, vore härligt att få matcha mina döttrar. En har tröjan och den andra har shortsen i detta mönster.
M är min storlek.

Tack för en trevlig blogg som gjort att jag flera gånger styrt kosan till Sågmyra!!!

/Karin

Powered by Blogger