Tjohoo!

Ojojoj... Idag kan ni tro att jag blev glad :D
Leila Lindholm är ju lite av en favorit. Jag tycker liksom bara att hon är så himla bra! Och allt hon gör är så snyggt! Jag dog en smula när jag såg henne, inte bara en utan TVÅ gånger, på Formex förra året. Är beredd att hålla med om att det kan vara en gnutta töntigt. Men sån är jag:)

Och idag kom P och M med en liten present åt mig.

Magnus -Blunda och sträck fram händerna!
Petra - Säg att vi är bästa cheferna!

Och där låg ju Leilas nyaste bok! Till mig!
Åhh jag blev så GLAD! Tänk vad en present så där på en vanlig torsdag kan göra?
Lycka!

Tack! Ni är riktiga pärlor! Med eller utan presenter med till jobbet;)

Kram Maria

4 Kommentar till " Tjohoo! "

MonaA sa...

Vad gulligt av dom! Vilken glad överraskning! Underbart med såna chefer, med hjärtat på rätt ställe!!
Just idag har jag varit på bokhandeln och kollat in Leilas böcker. Köpte dock ingen, det får bli en annan dag!
Ha så kul med boken! Hoppas du får njuta av mycket gott från den!

Kram
Mona

Låtta sa...

Vad roligt med en överaskning bara "så där"! Men ni verkar vara ett så härligt gäng som jobbar där. Det känns i luften när man besöker butiken att ni trivs och tycker om varandra!
kram

Sandra Rönningen sa...

Åhhh va söta och snälla de är =) Vilka toppenchefer!

Den boken vill jag också ha. Har gett Johan en hint till mors dag, men jag vet inte om han fattar sånt :P

Karro sa...

Åh va snällt! Den boken är så fin! :)

Powered by Blogger