En tisdag på Calimero

En pall från IB har anlänt och då blir vi lite
extra ivriga att titta =)
När det sen skulle dokumenteras så skrattade vi
ännu mera. Känns lite fånigt måste jag erkänna men vad
gör vi inte för Er skull ha,ha
Men jag förstår er jag skulle också tycka att det
vore roligt att se. Är väldigt tacksam över era önskemål!


Magnus tog ett kort sen gick han...
Då säger jag till Maria att vi måste visa något av
det som kom. Tar första bästa kartong och ger henne
en skylt. När hon sen läser på den så muttrar hon lite
" ja den var ju j.ligt schysst"
men jag menade ju inte att texten skulle höra i hop
med henne Hi.hi
Hon är verkligen världens bästa Maria !!

Appropå ett bonussystem så är det något Magnus
pratat om då det finns som en del i vårt nya
kassasystem. Med eran önskan nu så är det hög tid att
vi tar tag i det inte bara pratar om det!
Tusen Tack igen för erat engagemang vi behöver
en putt i rätt riktning =)
Känns ibland som om vi jobbar ihjäl oss och att
tröttheten slagit till ordentligt. Då är det lite svårt
att vara skärpt och gå vidare..

Kram
Petra

5 Kommentar till " En tisdag på Calimero "

Karro sa...

Va roligt att se er! :)

Anonym sa...

Äntligen, nu har jag en på er gulliga tjejer, för visst blir man nyfiken på vem man pratar med. Tack Maria för ditt snabba svar, nu väntar jag så på min leverans. Glasburken från Ib ska fyllas med lakrisbåtar, få ett fint band och därefter lämnas till goda vänner på Smögen.
Kanske nästa bild blir butiken?

Kram
Anita

Susanne sa...

Haha! Vad söta ni är <3

Låtta sa...

Åh vad kul med lite bilder!!!
Men kan ni inte lotta ut lika Villervalla tröjor som ni har på er? :-D
Dom är ju sååå snygga(VILL HA!)
Ha en bra helg i regn-vädret!
Kramar

Anonym sa...

Snyggt! Så ska det se ut! :) Kul bild med skylten! :)

Powered by Blogger