Outlet



Med leveransen igår kom det även en del outlet saker från Kids. Röda och blå vägghängare med fyra knoppar t.ex. Blå Nu 49 kr. Förr 99 kr

Röd Nu 29 kr. Förr 99 kr.



Söta partyglas med kaniner på och fina fruktskålar med små frukter på har det också kommit. Så ni vet;)

Kram Maria

2 Kommentar till " Outlet "

Sandra sa...

Kul med bloggen! Jag älskar er butik och framförallt ert stora utbud av Villervalla-kläder! Tyvärr bor jag i Stockholm vilket gör att man inte bara "svänger förbi" precis, men så fort vi ska uppåt tjatar jag till mig ett besök, om ca två veckor är det dags igen och jag längtar redan :)

Malins blogg sa...

ÅÅÅ tack för det lååånga fina inlägget Petra:-)
Du har så rätt så! man ska nog bara ge dom närhet, trygghet och kärlek och låta det andra få vänta! tack! nu vet jag hur jag ska fortsätta:-)
och klart att villervalla kläderna är bäst! min röda är suuperskön!!

ÅÅ fina krokar ni rear ut nu! kanske blir en vända ner snart igen.. hehe..för det låter ju allt för länge tills den 14/4 (fotograferingsdagen)

tack och hej unga vackra Petra!
Kram Malin

Powered by Blogger