Fint fint!

Tänkte att jag skulle visa er vad vi fick levererat igår:) Man kan ana att lite vårfärger börjar smyga sig in i hyllorna nu! Dessa fina skyltar är i plåt och mäter väl ungefär 40 cm tvärs över. Skylt nr 2 är favoriten hos mig;)

Sen fick vi även dessa mysiga fotoramar i en sån härlig, lite sliten turkos färg.
Yummie:)

Nu har även jag "vinterälskaren" vikt undan efter längtan till våren. Jag längtar efter färg, bar mark, vårluft och snödropp. Jag blir lika förälskad i varje årstid och det dröjer nog inte länge förrens längtan efter sommaren är lika stor:)

Och förresten. Ni har fortfarande hela dagen fram till midnatt på er att tävla om dom fina tröjorna. Så ni vet:)

Kram Maria B



1 Kommentar till " Fint fint! "

Anonym sa...

Vilka underbara skyltar, kommer de till e-butiken, vad kostar de?. Jag vill gärna beställa nr 2 tycker den säger så mycket och har så fina färger.
Kram Anita från Kungälv

Powered by Blogger