Kärlek




Har i dag fotograferat dessa två skönheter
och måste bara få dela dom med er.
Visst är dom underbara :)


Som jag tjatar om emellanåt, det är vid dessa fotograferingar
som jag vet varför jag älskar mitt jobb trots att kroppen
tyvärr alltför ofta protesterar.


Nu blir det tack och godnatt för i dag.
Hade hoppats på någon svensk medalj i dag men icke sa nicke.
Ännu en fjärde plats...
Nya tag i morgon!


Kram
Petra


6 Kommentar till " Kärlek "

m i l l a h . s e sa...

Underbara bilder!!!
Kram, och ta hand om dig!

Sandra Rönningen sa...

Guuud va fin den sista bilden var! Såna gånger önskar man att vi har ett djur som man kan ta bilder med barnen. För jag tror inte att Doris (katten) är så villig att vara med på bild ;)

Hoppas allt är väl!

Kram!

Malin P sa...

ÅÅÅ Nils vad söööt!
Måste också beställa tid snart! Milo blir ju ett i morgon, så det kan bli lite tight med ettårs fotografering, men snart nog så!
Kramar från Malin

Unknown sa...

Jätte jätte fina bilder Petra! Är så himla nöjd att vi tagit så många bilder på honom hos dig, du är helt otrolig på att fånga de fina ögonblicken! Men blir lite orolig för dig, att du inte mår så bra... Hoppas du är på G snart igen!!!!!!
Tusen tack för fina bilder och gulliga ord!
Kram Lisa

manne sa...

Grattis på din födelsedag. Hoppas att du får en bra dag. Kram Mamma

Anonym sa...

Hej Petra
Här kommer en liten hälsning och en önskan att du snart mår bättre. Jag tittar ofta in på din blogg, du fotograferar helt underbart. Bilderna med den lille grabben och hunden är härliga.
Födelsedag!!! Grattis och kramar.
Anita från Kungälv

Powered by Blogger