Nytt på webben!

Lite påfyllnad på webben har jag pysslat med nu på eftermiddagen. Nu har vi äntligen lagt ut några utav alla väggord vi har här i butiken:) Tar sin lilla tid när allt ska vägas och mätas och beskrivas på ett bra sätt. Ibland förstår man knappt vad man själv skrivit!

Annars gick jag mest in för att påminna er om tävlingen som avslutas i morgon. Ni har väl varit med och tävlat va ;)? Det har vart så roligt att läsa allas fundringar och önskemål:) Man vill bara att vi ska ta in allt i butiken! (så att jag kan handla såklart! ) Men just nu längtar jag nog mest efter Årechokladen som kan dyka upp lite när som helst egentligen. Av någon anledning så brukar godiset vi säljer aldrig stämma med hur mycket vi har tagit hem. På någotvis så försvinner alltid en del på vägen från kartongen till förpackningarna i butiken. Såklart så måste ju en del provsmakas. Allt annat är nog bara felpackat. Varenda gång. Så måste det vara.

Kramar Maria B

4 Kommentar till " Nytt på webben! "

Karro sa...

Hehe! Åre choklad är ju bland de bästa i chokladväg :P

Låtta sa...

Vad konstigt att det alltid fattas nått!Ni kanske får lov att ta en snack med han som kör ut godiset,för det kan vell aldrig vara så att nån utav er har nått att göra med att det fattas en och annan? :-D
Ha en bra vecka! Kram

Anonym sa...

Klart ni måste provsmaka, hur ska ni annars kunna veta vad ni säljer?

/ Caroline

Anonym sa...

hehe jag kanske måste ta ett snack med dhl robban;)

/maria

Powered by Blogger