Photostyling

I går hände lite annorlunda saker i ateljen :)
Vi håller på att jobba fram lite nytt material till bla en mässa
som Linda ska stå på. I ett par år har vi jobbat i hop med både
morgongåvor och en del bröllop men nu är tiden mogen för
att öka ut med lite mer styling jobb.
Önskade verkligen att alla hade möjligheten att få bli lite
ompysslade av Linda för att sen bli fotograferade av mig =)

Vi gjorde två helt olika jobb i går en gravid och en
mamma/dotter fotografering.
Här kommer några av bilderna på den ena.
Tänk att ha detta på väggarna hemma !!






Ni får ursäkta om redigeringen inte är
perfekt men ni som följer bloggen vet att jag
har svårt att vänta på att Magnus ska göra i ordning
dom på sin dator. Då använder jag min bärbara här hemma
och den är inte alls gjord för att jobba med bilder..
Men jag kan inte hålla mig när jag vill visa något ;)


Kraam
Petra

Länk till Linda
http://www.blifin.nu/


6 Kommentar till " Photostyling "

m i l l a h . s e sa...

Underbara bilder - precis som vanligt!

Kan upplysa om att VV-tröjan jag vann är en av mina absoluta favoriter just nu, såååå skön! Kram på er!

Anonym sa...

Åh, vad roligt att se lite bilder! Fick tips av Linda att titta in här. Tack för igår, det var verkligen kul, lilltjejen var rätt nöjd oxå. /Maria

Malins blogg sa...

Cooolt! Sågmyras nya "StudioSågmyra"
Kramar

Malins blogg sa...

Föresten! Petra! har du någon mailadress som jag kan skicka inbjudan till min nya blogspot blogg på? Om du vill fortsätta läsa:-)
Kram Malin

Calimero Familjebutiken sa...

Malin
JAAAA jag har gått och tänkt på det så länge men jag hade ingen mejl adress till dig heller :)
Vill gärna följa dig/er såklart !!
info@fotografpetra.se
Kram kram Petra

Stina sa...

Häftiga alltså.:-) Kramis

Powered by Blogger