En till

men nu får det vara nog av det goda.
Ha,ha,ha
Om ni hade sett oss i går jag skällde på Magnus
för att han inte kunde ta kort han skällde på mig
för att jag inte ville le. En sak är då säker jag trivs
som bäst bakom kameran av 150 bilder så fanns 2 jag
kunde visa upp! Tur att jag inte är kund hos mig själv ;)
Vissa människor har det bara så är det.
Men det är i bland lustigt då vackra människor till vardags inte
alls gör sig bra på bild och "vanliga" människor blir något alldeles
särskilt på bild. Det är häftigt värre!
Nu lär jag åka mot jobbet.

Kram Petra
Som ändå tyckte det var nyttigt att stå
på andra sidan en gång =)

3 Kommentar till " En till "

Vi tillsammans sa...

Du är så underbart vacker Petra, både på bild och till vardags, värre är det för mig som inte är det någon av gångerna ; ) Helt underbar bild på två pinglor.
mimpl

Marits vita skrin sa...

Du var sååå snygg så vännen.

Har dom fina tårtfaten kommit nu. Förresten finns dom i fler färger.

Kram från mig
Marit

Malins blogg sa...

Säger det igen, ni är sååå otroligt vackra!!!!!

Powered by Blogger