IB leveransen

Musliskålar & kannor i färgerna
ljusblå, pistage & ljusrosa.
Tyvärr så tycker jag inte bilderna ger
någon rättvisa åt dom vackra färgerna.
Men det är allt jag har att visa just nu =)





Hjärtformarna och tårtfat finns i rosa & vit.



Här startade vi morgonen med att Lovis
ropar det är vårtid nu kom upp !! (skriktecken
som hon säger) Hon klev upp tidigare än oss och
hade pratat med mormor i telefonen :)

Så nu lär vi skynda på lite för att
hinna öppna till 12 !

Kram P

4 Kommentar till " IB leveransen "

Malins blogg sa...

ÅÅÅ detta tårtfat i vitt bara måste jag ha! Lika så kakburken!
Det var ju ett braaa tag sedan jag var ner till min favoritbutik nu! fy skäms på mig!
Kram Malin

Gabriella sa...

Vilket underbart tårtfat!! Får man fråga vad det kostar?

Calimero Familjebutiken sa...

Tårtfatet kostar 229:-
Calimero :)

Jenny sa...

En liten fråga... Kommer ni ha öppet i påskhelgen? Funderar på en liten utflykt till Sågmyra om ni har öppet.

Powered by Blogger