Underbara fönster

Kanske jag upprepar mig lite men jag är lycklig
över att ha lite "naturlig" miljö i studion, tror inte att
alla fotografer har det så =)
Nackdelen är att årstider och väder avgör om det går att
använda eller ej. Den mörka hösten fungerade inte alls..
Så vill man ha bra fönsterbilder så är det bra att säga det vid bokning!







Har tänkt att visa er lite bilder framöver då det inte väller in
nyheter i butiken just nu ;)
Hoppas att ni tycker att det är ok?
Det blir lite olika teman varje gång.
Sen hoppas vi naturligtvis att båda Mange & Bortas fortsätter
att hålla andan uppe !!!

Kram Petra

5 Kommentar till " Underbara fönster "

Stina sa...

Så fina och supersöta bilder.:-) Kram

Karro sa...

Jättefina bilder och barn! Du är verkligen duktig!!
Kramar

MonaA sa...

Ett jättefint fönster och kanonfina bilder! Nästa gång vi kommer med Linus tror jag bestämt att jag vill ha bild på honom i det fönstret!

Kram på er och tusen tack för hjälpen med de fina grejerna!
Hoppas du hittade det du ville ha här i "storstan", hihi!

Mona

Vi tillsammans sa...

Hihihih va fina bilder och lite komiskt att två av barnen har likadana klänningar.
kram Åsa

Anonym sa...

Älskar dessa fönster bilder på Ester!
Helt underbara!!

Kram från Borlänge

Powered by Blogger