Syskon

Oj har varit lite dåligt med inlägg på några dagar.
Men jag har fått vara ledig lite vilket har varit helt underbart !!
Jag har däremot bloggat på vår familjeblogg i stället ;)

Här kommer ett gäng mysiga syskonbilder tagna av
både mig och våran Linda.
Det är alltid en utmaning när det är flera barn som ska vara
med på samma bild men ofta blir det mera bus & spontant
än om barnen bara är själva. Det enda som behövs är en
portion tålamod och en skopa barnasinne kvar =)







Hoppas att ni alla haft en bra helg!
Själv är jag lite spak efter 2 timmars skridskoåkning
för första gången denna vinter.
Givetvis var jag tvungen att se om jag kunde tävla mot
både Isak & Magnus. Vinnarskallen är starkare än förnuftet om
att kroppen i morgon inte kommer vara att leka med.
Men man måste i bland få leva lite ;) kul var det just då.
Än så länge var det jämt skägg med min son men Mange åkte
naturligtvis fortare ha,ha

Kram Petra

Inga kommentarer till " Syskon "

Powered by Blogger