Den där Petra...

Här har jag gått och vant mig vid vintern. Härliga snön, kylan, sparken, snöbollar. Ja ni vet. Så kommer hon framdragandes med Differents VÅR katalog mad fantastiskt fina grejer (hon har nämt den i tidigare inlägg). Genast fick jag vårkänslor och ville bara gå ut och plocka tussilago! Gick inte så bra med detta då det fortfarande är tokmycket vinter ute! Så just nu pendlar jag mellan att älska denna alldeles hjärtskärande vackra vinter, och att längta mig galen efter våren då Norden liksom börjar tina upp och allt börjar leva igen. Jag skyller då allt på Petra iaf;) Gå här och visa vårgrejer bara sådär??

Förövrigt så har det vart ganska dött här på bloggen ett tag. Vi har ju vart fullt upptagna med allt vad inventering heter, och lär nog vara det i några dagar till. Men snart så;)
Kramar Maria B

3 Kommentar till " Den där Petra... "

Stina sa...

Haha...Ja, den där Petra. Får nog ta ett snack mé na. Du kan väl ta en lite promenad med henne och förklara vad det vita är, som finns utanför dörren. Kanske låta henne känna på det...att det är lite kallt minsann. Man vet aldrig. Hon kanske aldrig har förstått det här med vinter.:-D
Kram Stina

Anonym sa...

Haha! Kan hända att det blir så...;)

Karro sa...

nu längtar jag med efter våren! Ska bli spännande att se vad ni får in för fina saker då! :)
Snön går väl an ett tag till, men det är ju så fruktansvärt kallt :S

Powered by Blogger