Lite nytt har det allt kommit!

Nu har det ju varit lite stopp på leveransfronten ett tag. Tack och lov kan man ju säga. Vi höll ju bokstavligen på att drunkna i kartonger, följesedlar, ettiketter och varor där ett tag! Dock måste jag ju tillägga att ska man drunkna i något så är det väl just det? Ljuvliga saker! Iallafall... så dök det upp en pall med lite nya saker från Ib Laursen härom dagen! Efterlängtade saker dessutom. Bland annat dessa fina fina glasburkar som vi har haft slut på ett tag. Dom två mittersta storlekarna kan man hitta här i butiker.




Jag älskar glasburkar i alla dess former! Hemma hos mig åker orginalförpackningarna ut genom dörren fortast möjligt och allting packas ner i små vackra burkar. Till min sambos förtret som i förrgår höll på att hälla bikarbonat på potatisen i stället för salt. Memorera, kontrar jag med då. Samtidigt som jag byter innehållet i burkarna hejvilt. Det är inte alltid lätt.

Till mångas stora nöje så har även dom härliga skyltarna med texten "Life`s short, eat cookies" på kommit in igen. Dom finns även att köpa i webbshopen numera.


Alldeles sprillans nytt i butiken är dessa fina välkommenskyltar! Även dom från Ib Laursen.




Fina zinkfat har det också kommit




Dom här vackra bordsklockorna hittar ni numera också på Calimero och i webbshopen!



Kramar Maria B

2 Kommentar till " Lite nytt har det allt kommit! "

Karro sa...

Va fina glasburkarna är! Kommer dom inte in i största storleken?
kramar

Anonym sa...

Hej Karro! Just den här sortens burkar kommer bara att komma i dom två storlekarna. Största 21 cm hög. I maj kommer det dock att komma ytterligare en glasburksvariant där dem största mäter 23 cm hög. Hoppas du kan vänta:) /Maria B

Powered by Blogger