Vinnarna!

Så var det dags för att dra vinnaren utav tröjtävlingen då! Vi behövde några dagar på oss:)
Lovan drar lott och jag är mest bara med på bild;) Off course hade vi klätt oss i matchande outfits dagen till ära:D

Och vinnarna är...

Garden :

Sandra med "Lilla Bloggen"

City:

Gabriella
&
Anne

Grattis till er!

Vinsterna finns att hämta i butik, annars får man höra av sig med adress så vi kan skicka dom!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag:)

Kram Maria

6 Kommentar till " Vinnarna! "

Anonym sa...

ojojOJ vilka tjejer! :) Och vilka härliga bilder!

/Frida

Anne sa...

Jippii, jag vann. Vilken tur man har ibland.
Jag kommer dit denna vecka.Har en Villervalla jacka undanhängd ännu, hoppas jag.

Calimero Familjebutiken sa...

japp jackan hänger kvar än:)

/Maria

Sandra sa...

Hurra! Min första bloggvinst! :) Det vore jättesnällt om ni ville skicka den till mig. Jag mailar min adress! :) Kram

Gabriella sa...

Va!! Oj! Vann JAG?! Det trodde jag aldrig:-)
Då måste jag ju försöka hinna ut till er nästa vecka.
Tack!

Sandra sa...

Tack för besöket i måndags, längtar redan till nästa gång :)

Powered by Blogger