Moster Petra

Kan nu somna lungt,
fick nyss reda på att jag blivit
Moster
och att allt gått bra !!
En super gullig tjej, vilken grej
sååå stort!
Har kanske ingen med vare sig butik eller
foto att göra men just nu struntar jag i det ;)
Det har hänt något stort i mitt liv och jag måste
få meddela hela världen !!!!

Kram
från
en otroligt lycklig
människa.

6 Kommentar till " Moster Petra "

m i l l a h . s e sa...

Grattis Moster :o)
Själv ska jag bli faster TVÅ gånger i augusti :o)

Låtta sa...

Stort Grattis!!!!! Gud vad mysigt!
Kram Låtta

Sandra Rönningen sa...

Grattis Petra!!! Va härligt!!

Jag blir alltid varm i hjärtat när jag hör att ett nytt litet liv har fötts till vår jord. Och att allting har gått bra!

Hur blev bilderna från i tisdags? :P

Kram på dig och familjen!

Malins blogg sa...

STOOOORT GRATTIS TILL BÄSTASTE MOSTER PETRA!!!!!! OCH TILL SYSTERYSTER MED POJKVÄN!!

KRAMAR FRÅN MALIN

Karro sa...

Grattis Moster Petra! =)

Vi tillsammans sa...

Och jag blev faster !!! Grattis till oss.

Powered by Blogger