Tack snälla Maria

För dina ord!
Visst är det så jag är van att ha mycket men nu är det
mycket känslor och sorg på allt.
Ska villigt erkänna att det är svårt att hantera i allt jobbande.
Men samtidigt är det också skönt att koppla bort sina tankar en
stund för att orka. Har sagt att jag inte ska vara personlig här men
det kommer att påverka mig mycket till och från under en tid
så är det bara.
Har nyss fått tillåtelse av min mor att skriva om min sorg
men det gör jag inte här utan på vår och barnens familjeblogg.
Ni som vill följa butiken fortsätter här och för er som vill dela
mera med oss som familj så kan ni klicka in på den bloggen.
Tror inte att jag orkar i dag bara. Har jobbat hela
dagen och fortsatte sen hem för att laga mat som vi åt med
våra grannar (mamma & pappa) och har nyss klivit innanför dörren.
Känner mig som en trasa.....trött...

Kram alla
Kärlek
Petra

3 Kommentar till " Tack snälla Maria "

Karro sa...

Kram till dig Petra!

Låtta sa...

Har haft problem med att kommentera eran andra blogg,men jag vill sända en tanke och en hel drös med kramar till er fina familj.
Kramar i massor <3

Malin sa...

De två senaste inläggen (i din privta blogg) skär i mig. Detta är just vad människor inte ska behöva gå igenom! Den där hemska sjukdomen är som ett stort monster över oss männskor. Ett elakt monster. Vissa gånger kan man bekämpa monstret, vissa gånger har monstret övertaget, tyvärr.
Nu behöver ni varandra mer än någonsin och kom ihåg att kramas, pratas och både skratta och gråta tillsammans. Livet är dyrbart. Mycket dyrbart, varje minut, varje sekund.
Och vad det kan svänga. Ena dagen föds ett nytt liv, andra dagen går man i sorg över ett annat liv. Petra och din fantastiska familj, sköt om er och ta vara på varje sekund!!

Kram från Malin med familj
(jag kan inte kommentera i den andra bloggen, troligtvis någon inställning)

Powered by Blogger