Sjukdom + nytt

I går kom dessa ljuvliga melaminmuggar
till oss =) 29:-/st
( Något för vår prickiga Anna kanske ;)
Ps. det var så roligt att få se er en stund i lör Ds
Har ju följt er kamp, som vi nu håller alla våra tummar är över.
Kram på er!!

I dag fick Maria skickas hem med feber. Vet att hon
blir jätte glad om ni skickar lite krya på er hälsningar!
Då blir hon nog piggelin lite snabbare och vi får vår lediga
dag på sön ;)

Kram alla
Petra

4 Kommentar till " Sjukdom + nytt "

Karro sa...

ååh vilka fina muggar! =) Jag älskar prickar!

Hoppas Maria kryar på sig! =)

Kramar

Annas hjärtan sa...

Haha, jag förutsätter att den prickiga Anna är jag ;-)
Himla otur att de kom in när jag precis varit där, får spana in dem nästa gång. Kul att se er också, det var länge sen! Kram!

Låtta sa...

Vilka fina sommar-muggar!
Skickar en krya på dig kram till Maria!
kram till er andra oxå! :-)

Anonym sa...

kray pa dej Maria - du far inte vara sjuk naer jag aer borta. kram manne

Powered by Blogger