Barabambambambam = trumvirvel

Fototävlingensvinnare
kommer nu äntligen här!!
Jag är såå ledsen att det dröjt så men jag har
knappt kunnat välja, vill helst ta alla..

..men hur som helst ni var så pass många att jag
och Linda valt ut varsin vinnare.
Lindas vinnare är Hackmora Sandra
Petras vinnare är Annashjärtan
Vilka av deras önskningar det blev kommer senare
att visas på bloggen i bild =)

Tusen Tack alla som var med och tävlade
jag har era roliga ideér kvar i mina tankar och
vem vet kanske hörs vi ändå längre fram när tillfälle
ges för just dom bilderna.

I veckan tänker jag lotta ut lite vuxen Villervalla
tröjor igen, håll utkik !!

Kram alla trevliga bloggläsare
// Petra

4 Kommentar till " Barabambambambam = trumvirvel "

Annas hjärtan sa...

Aaaaaaaaaaaah men gudars så roligt!! Tack snälla! Å vad glad jag blir, det var PRECIS vad jag behövde efter den här helknasiga våren! Stor kram till er alla från prick-Anna :-)

Låtta sa...

stort grattis till Anna och Sandra! Ska bli spännande att se bilderna sen!
Kram Låtta

Karro sa...

Grattis till vinnarna!! =)

Annas hjärtan sa...

Tack :-)

Powered by Blogger