Nya katalogen

Igår gick Petra här och trampade, väntandes på nya Villervalla katalogen. Kom ingen... Idag hade cheferna tagit sovmorgon. Självklart damp den ner i postlådan då! Snäll som jag är ringer jag då och väcker dom. Och berättar att jag minsann sett den först! Först vinner ju alltid. Det vet ju alla.

Det är alltså Villervallas 2011 vårkatalog jag pratar om. Man säger varje gång det kommer en ny kollektion att "nu har dom då överträffat sig själva" ! "Men den här gången har dom verkligen lyckats".

Vad jag har att säga om denna gång? Det här måste vara deras bästa kollektion;)

Till er som var nyfikna på spelet här nedanför, nu ligger det och kan beställas på nätet också!

Kram Maria

2 Kommentar till " Nya katalogen "

Sandra sa...

Åh, ingen liten förhandstitt?

Karro sa...

Haha tycker det var riktigt bussigt att du ringde och informerade om att den hade kommit! :D

Powered by Blogger