Utlovade bilder

från dagens leverans =)
Kommer i webbutiken snart hoppas vi ,annars
är det bara att ni tjatar på oss lite ;)

Två olika sortes brickor i olika storlekar.


Tyghjärtan


Plåtburkar i tre olika storlekar


Plåtburkar med text i två olika storlekar


I morgon ska jag ta ledigt åka och vara lite "moster"
fast är bebisen inte kommit än.
Ska mysa lite med min syster och hjälpa henne med
det hon önskar.
Kram
P

4 Kommentar till " Utlovade bilder "

Unknown sa...

Hej

Vilka snygga saker och härliga bilder.
Kram

Vi tillsammans sa...

Jag måste ha de där plåtburkarna, hur många har ni fått in ????
MÅSTE HA ; )

Annas hjärtan sa...

Hej! Skulle ha ringt idag men det är så himla körigt hela tiden...! Kan man önska sig fler timmar på dygnet i julklapp?? Hörs av någon dag - snart - jag lovar! Kram!!

Annas hjärtan sa...

Jag misstänkte nästan att det var "den" bilden :-) Imorgon hörs vi, jag är hemma och ska baka hela fm, slår en pling! Kram!

Powered by Blogger