Roligt

att tävlandet kommit i gång !!
Men jag måste poängtera att störst chans har ni
att vinna om ni är lite mer konkreta. Jag är givetvis glad
att ni litar på oss att det blir bra =)
Men i detta fall vill jag få en liten utmaning.
Lite tips tänk vitsippor, rock, mysigt, coolt, romantiskt,avskalat,
busigt,ballonger....nej nu har ni fått nog med hjälp ;)
Men när ni skriver syskon eller familj beskriv lite mera
ska ni ha skinnpaj, vita kläder + jeans , färg o.s.v
Givetvis kommer jag också med ideér men grundtanken
vill jag att ni kommer med.
Kram &
Lycka till!
// Petra

1 Kommentar till " Roligt "

JohannaK sa...

Vill bara ha vit som bakgrund. Jag har massor röda rosor hemma, kan ha dom som redskap och för att skydda lite på vårt kropp. Så vårt kropp inte syns för mkt. Vill bilder ska vara riktig romnatiskt så vi kan kanske förstora en bild och sätta upp i vårt sovrum.. Gärna typ svart med vitt färg men med stark röd rosor omkring oss.. Mvh Johanna K

Powered by Blogger