Lite av det som komma skall

Tänkte visa lite av vad som är på väg till oss
under dom närmaste två veckorna.
Det känns äntligen som att våren är på ingång
och att man nu vill förnya lite i hemmen =)







Vi håller också alla våra tummar för att det
kortärmade från Villervalla kommer i denna vecka!

Saknar lite kommentarer ;)
Tycker ni att det är bra när jag visar det som skall
komma eller är det bara rörigt ? Är det bättre att lägga
ut bilder när det kommit till oss ?
Blir så glad när ni tycker lite :)

Kram
Petra

7 Kommentar till " Lite av det som komma skall "

sanna sa...

jaa absolut! är superbra som det är nu, gillar när det är mycket kreativitet i bloggarna med bilder osv :)

Sandra Rönningen sa...

Jag tycker också att det är toppen! Vill att plånboken ska vara lite tjockare än vad den är dock... Jag gillar prinsesskronorna bäst!!

Låtta sa...

Jag tycker det är toppen att ni/du lägger ut saker som ska komma!!!
Sakerna i det här inlägget var helt underbara! Så ko ihåg att hojta till när det kommit! :-)
Kram till er!

MonaA sa...

Hej!

Jag tycker också det är jättekul att se både vad som komma skall och vad som har kommit in! Ni har så mycket fint!
Jag funderar fortfarande på den där fina tallrikshyllan du visade för ett tag sen, men jag vet inte riktigt var jag ska ha den, har liksom inte plats för den. Kan man köpa den ändå, och bara ha den i förvar tills man en vacker dag får plats med den, hihi? Tror inte min Magnus gillar det, men jag skulle nog kunna göra så....

Snart hoppas jag vi ska få tid att göra ett besök hos er!

Kram kram kram
Mona

Anonym sa...

Jag tycker det är bra när du lägger ut vad som ska komma, det är härliga bilder och man blir så glad och förväntansfull. Prinsesskronorna är underbara.
Jag har en liten fråga bara, när kommer de söta korgarna för leksaker och de vita kannorna till e-butiken?
Kram
Anita

Vi tillsammans sa...

Jag som redan hittat massor av fint i butiken och sen får man se detta !!! För er som inte varit in på ett tag så måste jag berätta att det är vääääääldigt mycket fint just nu och som ni ser kommer det mer !!! Det är toppen med bilder på sånt som kommit och komma skall. Åsa vill handla.
Massor av kramar till er och håll tummarna för att rätt lottorad går in idag !!! hahahah

Mia sa...

Åh va mycke fint ni kommer få in =) Hojta till när de komemr, så kommer jga definitivt att ta en vända till er...=)

Kram

Powered by Blogger