Modell sökes

Vi skulle behöva en lika glad modell
som denna =)

till en tidnings & webb annons.
Krav stadig i ryggen för att kunna sitta
ca 6-8 mån.
Skriv gärna barnets namn och ålder.
En mejladress eller ett mobilnr. Ni behöver också
vara rätt flexibla då detta behöver göras rätt snart.
Vill ni absolut inte skriva här på bloggen så går det
också bra att använda min mejl.
info@fotografpetra.se


Kram
Petra

6 Kommentar till " Modell sökes "

Sandra Rönningen sa...

Synd att inte Atle är så stadig än... Men han är en riktigt glad prick iallafall =)

m i l l a h . s e sa...

Asch då, min lillplupp är för stoooor =)

Jag och prinsarna sa...

Hejsan!
Har en superglad liten August hemma som är 7 månader. Kika gärna in i min blogg så får ni se honom. jagochprinsarna.blogspot.com
Kram Emelie

Joanna sa...

Min lillklimp är både världens gladaste och stadig,han sitter inte riktigt än men korta stunder klarar han allt av!
Han är 6 mån och heter Charlie!
mookiethemonkey.blogspot.com kan ni gå in o kika på min underbara!

Mvh Joanna

Anonym sa...

Alma ställer gärna upp och blir fotad. 9månader 2/5. Kram kram Mia

Ulrika sa...

Du får självklart "låna" Tindra om du vill, men hon är ju lite för gammal... Hoppas allt är bra! Vi kommer snart ut till Er och shoppar och beställer ny tid för syskonfotografering:-) Trevlig valborg! Kram Ulrika

Powered by Blogger