Liten på jorden

Tänk att vissa barn påverkar mig under och efter
en fotografering. Här ser ni en liten kille som gjorde just
det :) Ser ni ögonen han ser så klok ut och man funderar
vad han tänker på, eller hur.
Stark i huvudet också fast man är såå liten.
Men denna lilla goding kommer det att gå bra för med
två goa föräldrar kommer man långt ;)

Men visst är det väl lite så (stort som smått) vissa människor
påverkar en positiv och en del raka motsattsen. Tycker det är
rätt häfftigt att fundera på. Det är ändå val vi kan göra för att
må bra! Ja djupt blev det här på lör kvällen ha,ha
Men det jag menar är väl bara var rädda om dom ni håller av
och ta avstånd från dom som tar av er energi =)



Kram & Godnatt
Petra

6 Kommentar till " Liten på jorden "

MonaA sa...

Vilken lite goding!
Jag blir så sugen på en till bebis när jag ser dessa ljuvliga bilder! Finns det nåt härligare med livet än att få bli förälder!?!? Att få vara med om den resan det innebär; liten blir stor, växer och blir en egen liten person med egna tankar och egenskaper, sååååå häftigt!

Jag är så tacksam för mina älskade killar, det finns inget och ingen som gör mig så fylld av lycka och kärlek! Och så är det såklart för alla föräldrar!

Jag håller helt med dig, en del personer påverkar en positivt, andra inte. Och så måste det ju få vara, vi är alla så olika (men ändå så lika).
Ni är iallafall några av dem som påverkat oss positivt! Ni är härliga personer!

God natt!
Kram
Mona

Unknown sa...

Hej

Vilken sötnos.
Man kan nästan ana sig till vad han tänker.
Ha en underbar dag
Kram

Vi tillsammans sa...

Helt rätt, man mår så mycket bättre utan dom som tar ens energi !!! Jag har tagit avstånd och har helt plötsligt insett va mycket underbara människor det finns, som ni på Calimero. KRAM

Malins blogg sa...

ÅÅ fina söta kloka lille Atle! Jättefina bilder!
Kramar

Anonym sa...

Hej Petra
Underbara bilder på en fin liten kille, vilken duktig fotograf du är.

Dina tankar en lördagskväll säger så mycket. Man gör sitt val och känner att ryggsäcken, den vi alltid bär med oss, blir lättare.

Kram
Anita

Sandra Rönningen sa...

Åhhh jag blev så rörd när jag läste det här inlägget Petra! Vår älskade lilla kille.

Han är en sån klok bebis!

Ni påverkar oss också positivt och det är så roligt att komma ner och få sig en pratstund hos er =) Speciellt för mig som är "ny" i byn. ;) Jag har alltid blivit så bra mottagen hos er.

Synd att inte Linda kunde fota oss... Men vi får höras efter den 16:e.

Tack för att ni finns!

Powered by Blogger