Vinnarna!

Då har jag och Petra lottat ut vinnarna för denna gång! Det är lika roligt varje gång. Och spännande. Och så utbrister vi i kör, JAHAA, VAD ROLIGT! när vi dragit någon haha.

Vinnarna för denna gång blev:

Camilla i Borlänge
Lavendel S

Anna Boman i Grycksbo
Black Marble M

Helen i Stavanger
Turkos Dotstar XL

Grattis till er!
Tröjorna finns att hämta i butiken i Sågmyra.
Vill ni ha vinsten skickad så hör av er till oss.

Kram Maria och Petra

5 Kommentar till " Vinnarna! "

Sandra Rönningen sa...

Hmmm.... Det är väl bara att hoppas på nästa gång då...

Anna sa...

JJAAAA Jag Vann!! så himla skoj! Tack! Vi ses snart!! Hihi!

m i l l a h . s e sa...

Whiiiiiiie, jag vann!
Åååå vad skoj, superglad!
Kram på er!

Anonym sa...

VILKEN UNDERBAR BUTIK NI HAR, jag länkar i min blogg, med bilder, hoppas okej?!

kidzandhome.blogg.se

Låtta sa...

Åh vad rolig för vinnarna! Men lite avis är jag dock då det inte går att köpa dom underbara tröjorna! ;-) Har dock en fråga om ni har några Villervalla regnkläder kvar i stlk 80,110,116?
Ha en toppen vecka!
Kram

Powered by Blogger