Detta pysslade jag med på em

eller rättare sagt Linda pysslade med mig och Lovis.
Vi var enkla modeller att få tag på och det visar att
stylingen är till för alla ;) Man behöver inte vara modell!
Det är så roligt att ha kommit i gång och Linda är
verkligen jätte duktig.
Visar lite flera bilder i morgon, är lite trött och behöver
ladda för bröllop i morgon.

IB kartongerna han jag ej med men det gjorde
dom andra. Får kolla i morgon och berätta för
er vad som anlände.

Natti natt
Petra

4 Kommentar till " Detta pysslade jag med på em "

Anonym sa...

holy moses! vilka snyggingar! men du, du får förklara vilken Linda du menar! jag trodde att det var Linda K som skulle stå på mässa, men så är det inte va? eller är det hon som tagit bilderna av er? Snyggt är det i alla fall!

/Frida

Malins blogg sa...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW VILKA SNYGGINGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUUUPERFIIINA!!!!! OTROLIGT VACKRA!!! JAG SÄGER BARA DET!!! DU SER UT SOM 24!!! KRAAM

Sandra Rönningen sa...

Ojojoj vilka snyggingar!!

Härligt att få bli så där ompysslad =)

Kram!

m i l l a h . s e sa...

Vad fina ni är!
Skoj att få modella lite :O)
Kram!

Powered by Blogger