I dag så..

kom då äntligen delar av lev 2 från Villervalla.
Enfärgade jackor & byxor med ny mudd och dragsko
på byxorna. Ljuvligt härlig mjuk kvalite i härliga färger.
Multiränder i tre våriga färger tröjor ,tights ,bodys, vändbara jackor m.m
Naturligtvis så var Lovis "tvungen" att prova lite ;)
Trodde aldrig att hon som är snart 8 år (om 18 dagar) skulle kunna
ha stl128 i långärm. Hade förhoppningar om att allt kortärmat skulle fungera,
men hon hoppade i både tröjor och tights =) =) =)
Hon har annars stl 140
Mycket trevligt tyckte både hon & jag!
Han inte ta några kort på henne men kanske i morgon.

Vi har ännu inte fått upp allt känns som lite av kaotiskt
men ni är välkomna att dela röran med mig i morgon ;)

För er som väntar på jeans som skulle dyka upp i lev2 v7-8
måste jag tyvärr meddela att dom var inte med nu men är på
ingång. Uppdaterar så fort jag vet mera.

Kram & godnatt
/Petra

2 Kommentar till " I dag så.. "

Sandra Rönningen sa...

Åhhh va kul! Då måste jag ta mig en tripp ner till er ju! Blir kanske till helgen. Kram på er!

Helen sa...

Det låter toppen det :-) Då kan ni räkna med storbesök från Norge. Vi kommer hem till Bjurs snart, så flera turer till er blir det garanterat.

Powered by Blogger