IB laursen

Lite av det som kom i går..
Dom två första bilderna är inte så roliga men jag
hinner inte ta några själv i dag och då får dessa duga =)

Brödpåsar i tre ljuvliga vårfärger.
Rosa, pistage & ljusblå.
Fick också hem kökshandukar i samma serie.
Skulle också ha kommit kuddar bla men vi får visst
vänta lite på det..

Likaså dessa gulliga kannor som kom i ljusblått i
båda storlekarna och den lilla även i vitt.
Men likadant här så saknades färger :(

Dessa glasburkarna kom i alla tre storlekarna!


Tallrikshylla i vitt men även i en otroligt vacker
grönfärg. Har tyvärr ingen bild än så för er som
har möjligheten att ta er en sväng förbi så kan jag
tala om att båda sitter uppe redan =)
För er andra ska jag försöka ta kort så fort som möjligt!

Ha en toppen dag!

Kram Petra

3 Kommentar till " IB laursen "

MonaA sa...

Den där tallrikshyllan är väääääldigt fin! Skulle passa fint hemma hos mig, hihi! Vad är det för pris på den, har du kanske lagt ut den i er webbshop?

Ha en bra dag!

Kramar
Mona

Unknown sa...

Hej

Vilka härliga saker ni har.
En sådan där brödpåse måste jag nog in handla.
Ha en underbar dag
Kram

Anonym sa...

Hej Petra
Så fina saker från Ib, jag väntar bara på att de kommer till e-butiken, då beställer jag bums.
Ha en bra dag.
Anita från Kungälv

Ps; vill oxå beställa "tårtan"

Powered by Blogger