Tiden och livet..

som dom flesta vet så har vi tagit beslutet om att trappa ner fotot ordentligt för att sen ev lägga ner den biten helt. Det är både skönt och jobbigt, jag älskar ju att ta kort. Men livet är så mycket mer än bara arbete och våndor, tiden som aldrig räcker till. Jag vet inte om rätt beslut fattas men innerst inne känns det så. Något jag vet är att fotografering & bilder aldrig kommer att försvinna ur mitt liv, men då på det privata planet. Kanske något jobb då och då för visst finns det en hel del familjer & barn som fastnat i mitt hjärta och som jag hoppas få fortsätta följa. Visar här en bild på just en sån härlig familj där både magar och två barn fotograferats.Tack igen goa underbara Sara för sist !!


Må gott alla och var rädda om varandra.

Kram Petra

1 Kommentar till " Tiden och livet.. "

Malin sa...

Jag förstår absolut ditt beslut, man ska följa sitt hjärta. Hjärtat har oftast rätt och skulle det visa sig att det är fel så kan man ju börja igen.
Dock blir jag såklart ledsen. Du är så duktig fotograf, vi har enormt fina bilder på sonen hemma här och jag tittar på dem ofta och lika ofta som jag förundrars över vilken fin son jag har så förundras jag över vilken enormt bra fotograf du är! Massor med bra. Just i skrivandets stund så sitter jag och letar fotograf till bilder för julklappar. Det b lir inga kort på förskolan i år heller. Tyvärr. Missade Stor och Litens fotografering på ica Maxi förra veckan. Känns surt.
Hoppas att ni mår bra annars! Kram på er!!

Powered by Blogger