På Calimero

Så blev det kväller här i Sågmyra också:) Det blev verkligen mörkt "så här snabbt"! Ja då fattar ni. Jag var ut med lyktorna och då började det bli mörkt. Sen var jag in på lagret en sväng och då hade det helt plötsligt blivit svart ute. Hoppas att ni hittar bort till oss ändå:)

Tänkte slänga in lite bilder på några söta små saker som förhoppningsvis kommer in till butik denna vecka:




Här ska bakas och stoppas i burkar:)

Ni som läser Petra och Magnus blogg vet om vad som händer i "Calimero värld" just nu.
Allting blev lite upp och ned, och fotograferingar och bildvisningar har blivit uppskjutna och flyttade.
Men mitt i allt kaos så har Petra fortfarande tid att ringa till mig och undra om jag har hunnit äta och höra så att allt går bra, samt att hon har ordnat så jag kan ringa över någon om jag behöver handla mat eller nått.
Jag ville bara berätta. Det är så typiskt henne. Hur mycket det än är så har hon alltid en bit av sig själv över till andra.

Nu ska jag fortsätta att köra med min syster som kom upp på lite kvällsbesök.
Hon kan ju inte vara här utan att jobba?

Kram Maria

Inga kommentarer till " På Calimero "

Powered by Blogger