Tävling!

Då tänkte vi att det var dags för en liten tävling igen!
Bara för att det är såå roligt:)

Det man kan vinna är:

(Båda är kortärmade !!)



Vi lottar ut två st City och en Garden. Tyvärr bara i storlek M.

Vad ska man göra för att vinna då?
Jo man behöver bara lämna en liten kommentar här på bloggen och berätta vilken tröja man vill ha!
Har man dessutom en blogg och länkar till våran tävling får man en extra lott!
Glöm inte att skriva att ni gjort det i inlägget bara.

Som vanligt tar vi ju inte emot några mutor. Under några omständigheter.
Vi är hårda som sten.
(det går ju alltid att försöka förstås)

Tävlingen pågår t.o.m 12/7

Lycka till!

Maria




17 Kommentar till " Tävling! "

Gabriella sa...

Kul med tävling igen. Jag vill vinna den här gången, och då en city. Tack! :-)

Anne sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.
Önskar mig en city tröja, om jag har turen att vinna.

Unknown sa...

oh va kul med tävling igen,om jag skulle ha turen på min sida denna gång, skulle jag gärna vinna en garden tröja=))
Tack/Teta i Grycksbo

Unknown sa...

jag är gärna med & tävlar om en garden tröja/Teta i Grycksbo

SandraL sa...

Även jag skulle vilja ha en city, hoppas det blir min tur denna gång! Skulle bli så fin i en sådan.....

Trevlig midsommar på er alla!
//SandraL

Sara Eklöf sa...

Åh, en tävling! Vad roligt!!

Jag skulle gärna vilja ha en GARDEN-tröja. Jag har redan den andra. ;)

I hopp om tur!!
=)

Kram//Sara

Sandra sa...

Roligt med en tävling! Jag skulle jättegärna vilja vinna en garden-tröja! :)

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla och håller tummarna för att jag vinner en citytröja. Trevlig sommar!
Anna-Karin

Emma sa...

Vill vara med och tävla. Önskar en Garden tröja.

Frida P sa...

hej igen!!
Bättre lycka denna gång .... kanske ;)
Klart man vill vinna en sådan stilig tröja, en city skulle jag önska mig!!
Hälsningar Frida P

Frida P sa...

hej!!
Bättre lycka denna gång ;)
klart man vill vinna en sådan stilig tröja, en city skulle passa utmärkt!!!
Hälsningar till er
Frida P

Daniel och Linda sa...

Hej!
Provar lyckan igen. Vill jätte gärna ha en city tröja. Har även lagt upp tävlingen på min blogg.

Hälsningar Linda i Falun

Åsa M sa...

Jag vill gärna vinna en Garden-tröja! Kul att kunna matcha med barnen!

Jenny Haglund sa...

Om jag har lite tur denna gång och skulle vinna skulle jag önska mig en city-tröja.

Trevlig sommar!

Anonym sa...

Håller tummarna för mig själv, önskar mig en city, det kan man behöva såhär på vischan! ;) /Frida i Sågis

Terese sa...

Jag vill självklart va med och tävla. En garden skulle passa mig utmärkt :D

Har åxå länkat på min blogg

http://teresemittilivet.blogg.se/2010/july/tavling-hos-calimero.html

Terese i Grycksbo

Sandra Rönningen sa...

Nu är jag bra sent ute! Men bättre lite sent än aldrig lr hur!? :P Nu hoppas jag på en vinst även den här gången! Isåfall vill jag gärna ha en "garden", de är ju så fina!

Tittar snart in till er då svärmor har köpt ett presentkort till mig i födelsedagspresent. Ett bra val tycker jag! Och att få 300 kr att spendera helt på sig själv är ju inte var dag man gör! (Hon har nämligen sagt att jag inte får köpa några barngrejor :P)

Kram på er i värmen!

Powered by Blogger