Härliga sommar !

Hej :)
Om ni visste vad vi skrattar åt alla "testa ljuset"
bilder vi tar. Innan en fotografering drar vi av ett par bilder
för att se att allt är som det ska. I julas skickade jag och
Mange dom två allra värsta bilder på oss som någonsin
tagits till vår personal. Det blev uppskattat men den enes sambo
undrarde om vi var riktigt kloka. Kanske kanske bjuder jag även
er någon dag om ni ber snällt ;)
Här är iallafall dagens provbild på Magnus, en städad
sådan får jag säga ha,ha

Så här blev det sen när ett urgulligt
studentpar tog plats.


Så befriande skönt att kunna gå ut runt knuten
för att ta lite sommarbilder.
Om ni undrar vad det är för grönt i bilderna
nedan så kan jag tala om att det är lönnblad
och att dom ska vara där ;)





Lite ateljebilder blev det också.




Dom två sista bilderna med balklänning.
Tack snälla för att jag fick visa upp er här M + P =)


Kram kram
Petra

3 Kommentar till " Härliga sommar ! "

Sandra Rönningen sa...

Sååå fint Petra! =)

Vi tillsammans sa...

Gud vilka underbara bilder, dom måste ju vara hur nöjda som helst !!!
KRAM

Karro sa...

Jättefina bilder!! Och Magnus bjöd ju verkligen på sitt bästa leende på testbilderna ;)

Kram karro

Powered by Blogger