Idag har det vart en mycket märklig väderdag i Sågmyra. Det åskar, ösregnar och blåser samtidigt som solen skiner. Bara det har slutat regna när det är dags för mig att gå hem så är jag glad:)

Jag tänkte bara påminna er om att inredningsrean fortfarande står kvar, så vill man fynda så kan man fortfarande göra det:) Allt från krukor till hyllor till sand, lyktor och en massa mer:)


Kram Maria

2 Kommentar till " "

Annas hjärtan sa...

Kikar in och säger hej! Nån dag ska jag ta mig i kragen och komma förbi och hämta mina flaskor, men det är så körigt jämt, hoppas ni har överseende! Kram och hoppas ni har det bra!

Johanna sa...

Hej hej, köpte ett par rosa sommartofflor i veckan men det vart lite knas med storleken, låg fel i påsen. Så jag tänkte höra om det finns rosa i stl 33 kvar?! Hoppas hoppas...:-)

Powered by Blogger