Emaljskyltar

är beställda och kommer månadsskiftet
april/maj =)










Visst är det väl härligt att våren äntligen är här!
Har i dag ordnat så att jag får jobba halvdag, ska
snart gå ut och blunda i solen en stund.
Det känns verkligen i kropp och själ att vi (oftast) jobbar
7 dagar i veckan och knappt hinner få en skymt av vare sig
ljus eller frisk luft och värre är vinterhalvåret.
Men nu är våren, fågelkvitter och värmen här =) =) =)

Ha en toppen vecka alla!

Kram Petra



3 Kommentar till " Emaljskyltar "

Anonym sa...

Hej Petra
Äntligen, denna skylt "King of the..." har jag letat efter länge. Den passar perfekt hos oss.

Kan jag förhandsbeställa redan nu?

Kram
Anita

Calimero Familjebutiken sa...

Hej Anita!
Jag ber Maria kontakta dig i morgon eller ons om både det ena och andra :) Vi har ju lite på gång både här och där och vi vill naturligtvis hjälpa dig på bästa sätt ;)
Kram Petra

Malins blogg sa...

Vilka fina skyltar! skulle vilja ha ett nytt kök att sätta upp dom i bara.
Tack för din omtanke Petra, men vi kommer i eftermiddag för korttagning ändå. Jag tar med mig lite "förstärkning" idag, Syrran föjer med och är "springvakt" ;-)
Ses vid tre!
Kramar från Malin

Powered by Blogger