Då har vi äntligen packat upp det sista ur alla VV kartonger. Det är mycket kläder.
Och nu när allting är uppe i butiken är det bara lagret som ska organiseras på något vis. Haha tur att ni aldrig ser hur det ser ut där bakom. Men man har på något vis memorerat hur allt står ändå. Vi har faktiskt någon slags ordning i kaoset. På ett ungefär iaf:)

Tänkte bjuda på en bild av en sak som kommer inom kort till butiken:




Hur söta är inte dom här fina små myrgrejerna från Jabadabado?? Superfina myrserie som jag hoppas kommer smyga in hos oss till sommaren;)

Sen hade jag även ett meddelande till Anita:
Både kannorna och leksakskorgarna kommer att komma in på webbutiken under nästa vecka.
Vi har inte glömt bort dig:)

Kram Maria

3 Kommentar till " "

Anonym sa...

Tack Maria
Då gör jag en liten beställning på det som redan finns och sedan skickas allt tillsammans.
Ha en trevlig helg.
Kram
Anita

Johanna sa...

Hej Petra.
Förlåt för sent svar angående bildvisningen men jag glömde totalt bort det.
Jag kan inte någon annan tid den dagen om jag ska kunna komma utan barn men säg en annan dag som passar bättre så kommer jag gå?!
Trevlig helg!

Esteline sa...

Hej igen! Tyvärr går inte den tiden, den veckan kan jag bara efter ca kl 15. Jämna veckor - em, omjämna veckor - fm. Finns det någon tid som passar då?! I värsta fall får jag ta med barnen ändå. Tjing!

Powered by Blogger