Kvar i mina tankar och sorg.

Men det har också få mig att komma in på
tankar jag har haft med mig länge. Något jag
måste ta tag i.

När jag nu fick mig den hjärtskärande nyheten
att en familj som vi fotograferat flera gånger och
som så många andra tagit en plats i mitt hjärta nu
förlorat sina älskade dotter.

Det är då man känner att man vill visa att tankarna
finns hos dom. Det är en otroligt svår sak att visa men
ack så viktig.

Det som finns lättillgängligt är en blomma, nalle
eller choklad..men för mig är det inte ifrån hjärtat.
Det gäller inte bara i sorg utan även vid glädje,
uppskattning, kärlek, vänskap..alla tillfällen.
Vi måste visa mera omtanke !!!

Jag ska inom det snaraste göra en omtankehylla hos
oss där man kan hitta något med tanke och hjärta.
Under tiden rekommenderar jag det varmaste att
som står för just allt det där.

Två härliga människor med hjärtat på rätt ställe.
Carolina & Dag

En av Kreativ Insikts underbara magneter.


Kram Petra

1-0 till Mange
Mariorna !!!!!!

Inga kommentarer till " Kvar i mina tankar och sorg. "

Powered by Blogger