Nu så!

Nu har vi öppnat den nya webb-butiken! Den har fått en rejäl upprustning, med nya produkter, nytt utseende ,fler betalsätt m,m... Vi lägger ständigt in nya produkter för att matcha webbshoppen någorlunda med "riktiga" butiken, men är det något ni saknar så är det bara att hojta till:)


Här i Sågmyra har jag idag jobbat på att få ut lite nya kläder från Wiges och Fixoni. Det går sådär kan jag säga, alltid är det nått som ska krångla:) Har lyckats hitta på ett par guldkorn bland alla kartonger än så länge iaf. Bland annat så har vi fått nya Alfons pyjamasar (tvådelat, ända upp till stl 122/128) som är superhärliga! Vita med blå stjärnor på och blårandiga. Varför görs dom inte i större storlekar kan man undra?! :) Har även kommit fler pyjamasar, både kill och tjej, coola tröjor med traktorer på och en massa annat fint!

Bilder kommer nog så småningom. Om man inte kan hålla sig får man komma ut till oss och hälsa på;)


Såhär månaderna innan jul ( japp ja sa det, JUL ) så tycks det komma in nya prylar heela tiden! I love it! När kartongerna kommer hit så är det inte så att dom ligger oöppnade länge kan jag säga. Man försöker hålla sig från att slita paketen ur händerna , på vem det nu är som lämnar dom. Sen springer man för att hämta närmsta vassa objekt för att slita upp kartongerna. Mitt hjärta slår alltid ett extra slag när man råkar skymta Ib Laursen eller Different Design på paketen.
Det kommer att dyka upp så mycket fina saker under höst/vinter här! "Inredningshörnet" som blev ett rum, som blev ett rum och lite, till tycks bara fortsätta att växa:)

Hoppas ni får en bra helg allihop!
Kramar Maria B

3 Kommentar till " Nu så! "

Kvarnis sa...

fortsätt skriva på bloggen min kära arbetskamrat.. du är toppen! kram från Kvarnis

Anonym sa...

Känner mig så glad när jag läser dina härliga inlägg. Kram gammelmoster

Anonym sa...

Kanon Maria, fortsätt så, du skriver ju så bra !!! Det var ganska jobbigt att kika in hos er igår för det är så sjukt mycket jag vill ha och sen ska det komma mer. Det blir svettigt det här !!!
Kram Åsa

Powered by Blogger