Grabbarna mysbus

Bjuder i dag på en syskonserie med
två jätte härliga killar. Men det är heller
inte så konstigt då dom har super mysiga föräldrar !

Och något speciellt är det då jag använt mig av båda
barnen i reklamsamanhang. Första gången var vid
våra första fotoerbjudande-vykort och nu snart i nästa
utgåva av Visit Falun.
Ja goa är dom så är det bara =)





Känner annars just nu bara ett enda stress
då höstnyheterna fullkommligt väller in.
Jag hinner inte alls ta bilder och uppdatera
vare sig här eller på webbshopen..

Alla brudpar vill nu se sina bilder och
dagisfotograferingarna avlöser varandra.
Känner mig lite otillräcklig allra helst då såå
mycket måste vara klart innan vi tar semester.
Så håll ut vi jobbar så mycket det bara går.

Magnus sitter nu i Sågmyra och gör i ordning
bilder till två av sommarens brudpar.
Så Kram till dig gubben om du tar ett brejk och
tjuvtittar på bloggen ett ögonblick ;)
Det vet jag behövs efter några timmar av bildtittande.

Men som jag sagt förut Vi har det bra !!

Kram kram
Petra


Inga kommentarer till " Grabbarna mysbus "

Powered by Blogger