Kaos


Vår bärbara dator har nu gjort sitt.
Det värsta är att vi ej hunnit att skaffa en
ny, den är beställd men klar i slutet av veckan.
Så nu råder lite kaos. Usch det känns som att halva
ens liv ligger där. Men så är det ju inte riktigt allt är
bara materiellt, men ändå.
Mejlen, bank-Id alla bilder... Magnus hann göra backup
på en del men inte allt. Så till er som mejlat oss från i fredags
till i går så finns inte det kvar. Ring eller avvakta några dagar
och skicka oss ett nytt mejl, tack !!

Vi kommer alltså att vara svåra att nå via datorn under
denna veckan.

Vi är också i farten att lansera en ny webbutik, så
även där råder ett visst kaos. Den beräknas att
släppas 15 september.

Ja då vet ni hur jag/vi har det =)

Tur vi har varandra!

I går när jag öppnade kom det in två lite äldre
damer/tjejer. Rätt vad det är så hör jag massor
av fniss varpå jag förstår att dom hittat boken
om bajs-plutten. När jag sedan ropar till dom
att det går att spola i toaletten på sista
sidan blev lyckan total !! Så skönt med människor
med humor oavsett åldern ;)
Kan tala om att en av dom slog till och köpte en.

Kram Petra

2 Kommentar till " Kaos "

Malin sa...

Tack för senast och tack för din kommentar! Snälla du! Tack!
Kan även säga att favoritboken är Bajsplutten och att spola 100 gånger innan man får stänga igen boken. :-)
Hoppas vi ses snart igen!

Karro sa...

Igår kom mitt paket från er! Tusen tack för de fina sakerna!!! =)
Kramar Karro

Powered by Blogger