Fina saker för köket!

På Calimero finns SÅ mycket fina saker för köket!
Ni har väl inte missat de fina trälådorna som man kan ha till allt möjligt?
Man behöver faktiskt ha en liten låda för allt smått jox som bara råkar hamna 
i köket; kvitton, tändstickor, knappar och en massa annat småkrafs!
(Att man också kan använda lådan som en liten bricka att servera cupcakes på, 
eller i stället för skål att ha godis i gör inte saken sämre!)
Det finns ju inte bara inredning för köket på Calimero heller!
För alla oss som gillar att baka finns till exempel många
Jättesnygga muffinsformar i olika mönster och storlekar, 
och andra "bra att ha saker" för bakning!
Jag brukar använda dubbla formar när jag bakar muffins för att de inte ska tappa formen under gräddningen, men det behövdes inte alls med dessa snyggingar från Vestli House!
Och ja, jag älskar att baka, det är lycka för mig! 
Så vad passar bättre i mitt kök än den söta lilla tavlan som definierar just Lycka?
Tavlan mäter 10x10 cm och finns att köpa i butiken i Sågmyra för ynka 49:-

På återseende!

/Monica

Inga kommentarer till " Fina saker för köket! "

Powered by Blogger