Nyheter

Jahapp då är det söndag och tredje advent idag. Endst en vecka till innan "julveckan". Ännu har inte den västa julruschen börjat. Ni är sent ute, det är ju dags att börja nu! Skärpning! :) För att inleda er i frestelse, så bjuder jag på lite bilder på fler saker från sista Different leveransen. Själv är jag ju sugen på smides stjärnan.








Nu ska jag alldeles strax bege mig hemåt, för att eventuellt avnjuta min första skinkmackan för i år. Till det serveras den traditionsenliga julmusten såklart!
Nu börjar det ungefär tre veckor långa skinkmacke frosseriet, som jag har längtat:) (mycket näring, och vitaminer och sånt, jajamen! )

Kramar Maria B

2 Kommentar till " Nyheter "

Anonym sa...

Härligt Maria !!! Mycke inlägg ska det vara.
Stor kram till er alla på Calimero från oss uppe i Hällgårdarna.

MonaA sa...

Den där stjärnan föll jag för direkt, åhhh vad fin! Jag är tokig i stjärnor, har kuddar och plädar och påslakan och allt möjligt annat med stjärnor, hihi! Jag tänkte gå in och beställa den här stjärnan direkt, men kunde inte hitta den i er webbutik!? Kanske har ni inte hunnit lägga ut den där ännu?
Vill ha, vill ha, vill ha! Men jag hinner inte åka till er före jul, så jag vill beställa en sån!

Kraaaaam!
Mona

Powered by Blogger