Virrpannor, chefer och födelsedagar!

Jag måste bara skriva en sak om mina chefer! Alla som känner mig skulle nog hålla med om att jag är ganska flummig och virrig person på både gott och ont. Mest ont faktiskt. Att dom står ut med mig på jobbet är jag högst tacksammast för! I alla fall så ringde Petra från staden häromdagen.
-Hej, vi har köpt en present till dig!
- Jaha, varför då?
-Jo för att vi ville det!
-ehmm... okej.
Då har dom köpt en grej som ska hjälpa virrpannor som mig att fokusera lite bättre. Det kan man kalla personalvård det! Det var nog faktiskt den klockrenaste present jag fått någongång! Tack till världens bästa Chefer!
(Förresten så kan jag skvallra om att det är Petras födelsedag i morgon om ni vill slänga in ett grattis här i bloggen:) Jag tror hon sa att hon blir 22 år)
Kram Maria B

Inga kommentarer till " Virrpannor, chefer och födelsedagar! "

Powered by Blogger