ÄNTLIGEN !

I dag har den första leveransen från
villervalla anlänt. Så efterlängtad !!Helt underbara vårjackor i fyra olika färger.
Varenda detalj på jackan är genom tänkt.
En ny multirand. Kom i denna leverans i längärmad
body & tröja, thigts, mössa & filt.
Kommer längre fram även i kortärm och då
även klänning.

Villervalla har också som nyhet en jeanskollektion!
Jätte tuff modell med reglerbar midja och tryckknapp.
Kommer att bli en storsäljare. Finns också som kjol, capribyxor,
jacka m.m leverans datum kommer senare.

Vi har också fyllt på med det vanliga randen.
Så välkomna ut till Sågmyra ni blir inte besvikna!


Kram Petra


Ps. Ursäkta lite mörka och dåliga bilder, hade så
bråttom hem till den nyopererade :)
Han mår ganska skapligt trots allt. Ds.


4 Kommentar till " ÄNTLIGEN ! "

Anonym sa...

Hej!
Såg att du skrivit om särskrivningarna så nu vågar jag retas lite :) genom tänkt är ETT ord. Hihi.

Hoppas allt är bra med er och hälsa hem till Mange.
Kram siss

Stina sa...

En vacker dag kommer jag i de där jeansen. De är väl storlek 56 va?

Eller var det för barn? Jaha.

Anonym sa...

Va kula tt Villevalla är på plats. Längtar! Tala gärna om när allt är på plats, för som jag förstod det så kommer det mera?

Stina sa...

Haha...Tack själva. Ni är riktigt härliga och goa människor ni.

Ja, jag gör bara tokiga inlägg och kommentarer. Är född sådan. När sköldkörteln blir bra blir jag nog som vanligt igen. Smalare och ännu knäppare.:-D
Kram Stina

Powered by Blogger