Naturbilder

Har i dag haft en riktigt bra dag
i butiken. Trodde att det skulle
bli något av en mellan lördag men icke.
Det är skönt vi behöver få bättre snurr.
Började i dag med en fotografering av 4 hundar!
Trodde att det skulle bli svårt, men
vilka snälla lydiga hundar det var.
Försöker att få i en bild någon annan dag,

I dag delar jag med mig av lite naturbilder.
Känner att jag längtar ut med min kamera
för att hämta lite kraft var en evighet sen sist.
Behövs verkligen fyllas på med energi
inför barnfotograferingarna som
tar otroligt med energi emellanåt.
Jag vill ge så otroligt mycket varje
gång men den som har störst krav på
mig är nog jag själv :)


Dessa två bilder har Magnus tagit
en tidig morgon på väg hem från
ett nattskift.
Men nu jobbar han med mig och slipper
nattskift. (fast i bland jobbar han 8-24)
Hur som helst så är vi tillsammans och
det är det bästa vi vet + att vi har
världens bästa jobb!




Ha en trevlig helg.
Vi ska ha vår första lediga
söndag i morgon. Det blir skridskor
och innebandymatch med vår son.

Kram Petra

Inga kommentarer till " Naturbilder "

Powered by Blogger