Sjuklingar och nya saker!

Idag är det segt på Calimero... Det snöar ute och det är dåligt med folk just nu. Plus att jag inte känner mig på topp med hosta och frysningar. Det är ganska påtagligt när någon blir sjuk på ett sånt här litet ställe. Men biter man ihop ibland och ställer upp på varandra så funkar det med:) Hoppas bara att alla blir friska och krya till på söndagen, ser lite mörkt ut just nu... Jag håller tummarna:)! Jag är ju tokladdad för Formex!

Under tiden kan jag ju passa på att bjuda på lite nyheter i webben.




Den här boken har varit en favorit i butiken, den är inte större än några centimeter och är supersöt med en massa hundbilder!


Vi har även fått in lite större saker, som den här gunghästen, Jabadabados docksängar

och lite annat smått och gott:)

Hoppas att ni får en bra helg!

Kramar Maria B

2 Kommentar till " Sjuklingar och nya saker! "

Anonym sa...

Håller tummarna för att alla sjuklingar piggnar i...Kram på er..

Anonym sa...

Hej Petra! Tack för din kommentar. Jättefin blogg ni börjat med, vad roligt det var att ni tagit med det fina kortet på Albin. Ha det så bra så syns vi snart. Kram Mia

Powered by Blogger