Skrivar ångest!

Antar att det är dags för även mig att göra avtryck i denna blogg:) Men skrivkrampen sätter ju sig i fingrarna på en gång, gud ska folk läsa det JAG skriver? Hur konstigt är inte det? Men gör ett försök iaf:)

Med första inlägget så vill jag ju passa på att berätta en lite rolig nyhet. Som sagt så har ju även vi slagit oss in i "webbshopbranschen". Och idag mina vänner kom våran andra beställning! Jag vet det låter ju lite fjuttigt men lyckan var stor idag på Calimero vill jag lova:)! Jag menar klackarna i taket, kramar och high five lycka,! Sakta tar vi stapplande steg framåt och det är såå roligt! Nu hoppas vi på en tredje inom kort!

Hörs snart
/ Maria B

1 Kommentar till " Skrivar ångest! "

bimbim sa...

hej på er!!!
super bra skrivet.
har gått med i eran blogg och hoppas på att det blir många fler.
ska följa bloggen med spänning =)
kramizar på er och lycka till!!!
/camilla

Powered by Blogger