Karin Disajn på webben!

Nu har vi fått ut lite Karin Disajn t-shirts på webben! Därifrån kommer bland annat våra fina jobb tröjor med texten 100 % busunge på.

Här i butiken har det vart jämna ström på människor idag. Det märks att julafton kommer ganska snabbt nu. Folk går omkring i butiken med önskelistor i handen, matlistor i huvudet och kreditkortsräkningen i magen... Nej nu ska jag inte vara sån, jag älskar ju egentligen julen. Även jag sitter hemma med önskelistor på kvällarna. Att ge bort presenter är nog det roligaste som finns! När man vet att man har lyckats hitta den där perfekta presenten! Det är lycka det:) Jag började bygga julklappslager hemma redan i början av november jag haha! Längtar tills jag kan lägga dom under granen bara. Dom gör sig så mycket bättre där än gömda i garderoben liksom:)

Nu ska jag slå en signal till Petra som jag tror även hon har hamstrat julklappar idag ? :)

Ni missar väl förresten inte att Sågmyra Handelsplats har kvällsöppet nu på torsdag? Mellan kl 19-22 kan ni komma till Sågmyra och fynda. Alla butiker här kommer att ha öppet och även ha många fina erbjudanden!

Hoppas vi ses här då / Maria B

Inga kommentarer till " Karin Disajn på webben! "

Powered by Blogger